title bar

Sunday, July 17, 2011

dengam korang ade sbuah kisah kehidupan..:)

 empat hari bersama korg
akak rase epi sangt
akak dapat rasa cm ne korg rasa nikmt kehidupan
sampai dalam entry akak ni
akak xtahu nak cite ape
just ade gmbr kenangn korg
bergmbr sikit
yg penting korg seronk sepnjg 4 hri
bersama kak mira





























khairis,akak seronk dengn kmu
xsangka la dlm kete api tu
sampai xtido ek klu akak xtidow
ok akak tido tipu2 jer
hahaha
xthu la ape akak nk cakap
korg nakal dan degil
korg menyengkn
korg mengmbirakan
everything ade la
korg la insan istewa
akak bertuah kerna dapat
kuar 4hri bsama korg
walupon xbnyk gmbr korg
tp sumenyer tersemat di hati ler..
nanti kita jaln2 lg yer...














korg,pertemuan kli ni di harapkn bkn yg terakhir

menghargai sesorang amat penting
menyelami hidup sesorang amat sukar
kehidupan yg serba sederhana
kehidupan yg kadg2 org xpandg
akak bangga ngn korg
korg adalah korg
xkira di mna
sama ada di KL tower@KLCC
atau mana2
korg tetap korg dengn cara korg
xberubah
akak harap sangt akak akn lg tabah
melihat cara korg hidup
akak rasa terharu sangt
kisah hidup korg menyenth
kalbu hati akak..
korang TERBAIK!!!!


Thursday, July 7, 2011

pengakhiran kisah cinta kita...

hidup xseindah syurga , nikmatnya seindah kehidupan
xada manusia yg lhirnya sempuna. lahirnya ibarat kain putih yg suci dan bersih.
xkan pernah aku sesali dengan dugaan yg mendatang ni,sesungguhnya jika kita
xlalui dugaan ni,xkan kita peroleh nikmatnya kehidupan ini.

apa aku harapkan ialh panas ke petang,xsangka hujan di tengah hari
inilah kisah sebuah cinta yg ada suak,duka,tawa,sedih,bhgia 
tapi tak terduga pengakhiran antara kami adalah dengn mengalirkan
air mata,bukan air mata kegembiraan.tetapi kesedihan.

hidup ni adalah anugerah yg xternilai
pertemuan kita dah di tetapkan dan perpisahan ni menjadi suratan
yakinlah pada takdirNYA
masih lagi terlayar di minda ini 
senyuman mu dan senda grauan mu
masakan ku lupakam
sume itu hanya sementara dan baru seketika
walaupon hanya setahun kita menjalinkan persahabtan ni
tetapi kita mudah mesra
masih tersemat di fikiran ni tatkala aku kesedihan dan kesusahan
kmu lah tampil menjadi hero kepada aku
membantu aku sedaya upaya supaya aku xdlm kesusahan

Bersaksikan dinding2 batu tempat kediaman
kita sering bercakap, berceloteh tentang kita
membuka luahan hati masing2
berkongsi cerita suka dan duka
dan kerna sume itu kita mengenali hatimasing2..

apa lg mampu aku luahan,sume yang dulu amat indah jika di kenang
jika terdaya , xkan ku jejaki lg tempat menjadi saksi perkenalan hati kita
biarlah sumenye kekal di situ ,hidup dan bersemadi di situ
dan biarkan sumenye tinggal kenangan

sekali aku membuka langkah keluar melewati pintu pagar itu
xkan sesekali aku akan berpaling lagi dan mengundurkan langkah
benarkan aku terus maju dengan langkah dan keputusanku ini
jangan di tahan jangan di pujuk jangan di rayu
kerna hati ni tidak lah sekeras batu

kini aku kirmkan sejuta salam ukhwah buatmu teman
walupon hatiku pilu tatkala memikirkan tangan ini bakal
melepaskanmu pergi untuk selama2nya
tapi ingtlah bahawa aku akan tetpkan kai aku supaya xjatuh terjelopok di hadpan mu
sebab aku mesti tabah dan kuat
kerna satu hari nanti pasti ada insan lain yg akan menemani aku.
kisah kita sudah terkubur dan inilah pengakhiran terbaik
dan ketahuilah cinta xsemestinya bersatu
ada yg sementara ade yg kekal selamanya
pergi ku ini bukan kerna xcinta
tp pergi untuk mengubat hati yg terluka


kini
aku dengan dunia ku kamu dengan dunia mu
aku mengikuti langkah mu kamu dengan gayamu 
masing2 punya kehidupan masing2 punya haluan
teruskan langkah
jangan di tangisi perpisahan ini
SELAMAT TINGGAL ........
dan
doaku moga dirimu bahgia...salam perpisahan...


Monday, July 4, 2011

kita sbenarnya BERBEZA



penantian satu penyeksaan
perlu ke aku mengharap lg
pd hubngn kita yg sdh trnokth
kerna dirimu masih utuh di hati
temenung sendirian
terfikir2 ke mana hala tuju smua ini?
apakh pengakhirn sebnarnya?
berapa lama lg akn bgini?
menjadikn aku buntu
buntu dan malas
nk fikir
sebb semakin aku mengharap
semakin tipis harapan itu

insan
dunia kita berbeza
kita xpunyai citarasa yg sama
pendirian yg xsama
jika kita xmapu bertahan dengn cinta
biarlah bertahan dengn persahbatan
tp apakn daya
bila dirimu dlm kesenangn melimpah
sahabat yg pernh bertakhta istimewa di hati mu
kmu lupakan

apakah kmu terfikir
mungkin kah kmu bertemu empt mata lg dengn dia?
mungkin kah kmu akn mendengr lg bicara dia?
mungkin kh kmu akn meliht lg senyuman nya?
kmu xtahu kn..
enth2,pertemuan dahulu merupakn pertemuan
terakhir pon kmu xtahu kn
tp.kamu xmenyedari sume tu

insan tersayang
jgn la kmu bersedih
jika insan ini akn pergi dari mu slama nya
jgn kmu menitiskan air mata
penyesalan
sebab
insan ini selalu menadah tangan
memanjatkan doa
agar kmu bahagia
biarlah dengn sesiapa pon yg kmu pilih di hati mu

insan tersayang,
hari ini kmu sahabt
tahu kenapa aku memanggil mu begitu??
sebb nanti
jika kmu bersama insan yg lain
aku akn lg gembira meliht sahabat ku bhgia..

sahabat
ke mana kmu akn menuju selpas ini
menyambung perjuangn mu di mana
universiti mana
negeri mana
walu di mana kmu berada
cekalkan hati
teruskan usaha
insyaAllah pasti berjaya
doakan kejayaan bersama yer
walu kita sdh berbza kehidupan nnti..